Starten på något nytt

Nu har jag varit Lulebo i 6 dagar. Har hunnit varit på IKEA och storshoppat, gjort min lägenhet superfin och börjat i skolan. Jag måste säga att det har gått över förväntan än så länge, allt är toppen utom kanske tröttheten och att jag är lite sliten men kul är det! Jag är väldigt glad att jag vågade ta steget och flytta hit jag inte känner någon eller någon som ska flytta hit. Dock, och det är ett stort ett är saknaden väldigt stor men det hade vem som helst kunnat räkna ut med lillfingret så det är bara att härda. Nä, mycket mer tid över än såhär har jag inte nu när nollningen är igång. Men jag har det super och det är väl det ni vill veta ;) alla detaljer och så kommer kanske senare när tiden och orken finns :)

Kommentarer
Postat av: Fröken Jonsson

Jag hittade hit ändå! Haha! Så nu kan du ju uppdatera ofta, för min skull :) Kram på dig!

2010-08-22 @ 21:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0