10 december

Nu är det bara 2 veckor kvar till julafton och gissa om jag själv är överraskad att jag i princip är klar med alla julklappsköp. Så snart måste jag börja slå in alla klappar och göra de fina :)

Denna vecka har vi träning varje dag, men det känns härligt. Idag ska vi ha lite annorlunda fys, vi ska simma. Det känns en aningens skumt men det är värt något försök. Det är ju roligare än att springa i denna halka.

Sedan så kopplade jag in mitt playstation 1 idag och har börjar spela ett spel, jag säger bara att jag måste ju ha varit elit när jag var liten för nu är jag helt värdelös och det är faktikst svårt. Jag önskade bara att jag hittade igen alla spel som vi har men nej bara ett och jag saknar mitt crash bandicoot 2 som jag var hur bäst på. Jag tror ärligt talat inte att jag har klarat ut detta spel någonsin så lycka till nu säger jag bara när jag är så värdelös. Jag kanske borde ha tänkt på att underhålla mitt spelande men sist jag spelade var väl 2 år sen och då var det xbox och på mitt playstation 2 har jag bara singstar och det kan jag garantera att jag har underhållit kanon bra. haha.

Nej, nu ska jag spela lite till och käka innan simningen
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0