4 Decemer

Varför kan inte bara snön ligga kvar? Det är så onödigt att det ska regna nu när snön faktikst för en gång skull ha legat kvar sen den kom för första gången. Snö är ju bara trligt, kanske inte innanför kläderna men det händer ju som tur är inte allt för ofta. Dagen har ändå varit rätt slapp, har jag ens gjort någonting vettigt är ju frågan, men jag klagar inte. Jag har ju i alla fall skrivit om August Strindberg när jag kom hem så en sak mindre att göra.

Frågan är ju bara, vad ska jag önska mig av pappa i julklapp? Han har tjatat i 3 veckor och fortfarande inte fått något bra svar för vad ska man säga när han säger att han inte vill ge något enligt hans mening skräp och man har allt annat man behöver. Behöver förslag, tack!

Snart är det träning, taggat.

God kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0