Årets första julklapp

Idag inhandlade jag årets första julklapp, det blev till min syster. Om du inte lbir nöjd nu vet jag inte vad jag ska ta mig till! Sen så har jag hittat jätte mycket roliga saker så jag skulle vilja ha mycket pengar nu men tyvärr. Jag har i alla fall mina små idéer nu, föutom till tyo mormor och morfar och farmor och farfar för det är typ omöjligt!

I helgen hade vi lagfest, det var kul mer säger jag inte. Förutom att jag skulle inte vilja vara vissa igår och kanske inte idag heller, haha. Sömnbrist var ju ett som var säkert i alla fall.

Igår sov jag mest hela dagen och städade lite och så. Sen skulle jag hämta pappa på flyget 22.15 men nej det vart försenat till 01.30, bra jobbat!

Nu måste jag kanske läsa igenom NKn eftersom jag har prov imorgon på allt hittills sen blir det boston tea the party.
God natt

Kommentarer
Postat av: Emelie

Boston tea party var verkligen helt fantastiskt igår, helt sjukt!

2008-12-02 @ 21:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0