dan före dan, före dan före doppardan

Nu är det äntligen jullov :) en efterlängtad tid för vila. Den senaste tiden har det varit så fullt upp så krafterna bara tar slut. Men nu ska jag förhoppningsvis dra ner lite på tempot.

Helgen har varit underbar, hade kanske inte kunnat bli så mycket bättre faktikst. Fredagen började med julavslutning med klassen men julfika och lillajulafton, lyllos mig som fick en hockeypuck i paket, haha. Nu fattar bara klubban så jag ens kan använda den för skridskor jag har två par av, eller kanske tre. Jag och jonsson ska hitta någon dag då vi ska åka skridskor :) Sedan så for jag hem och sov sisådär, 5-6 timmar för jag var lite småfebrig och hade frossa (som inte gått över än), sen blev det lite förfest med singstar och så och sen bar det av till corona, vilket var bättre än mina förväntningar, sen hem och sova 4 timmar sen upp igen. Spelade match mot föräldrarna/ledarna, vad hände med tjejerna på det laget, de existerade inte. En stolt pappa till mig gjorde 6 mål så nu har jag åkt på städningen i 6 månader, skämt och sido. Sen hem och sen iväg på middag med laget och sedan till Linns lokal där vi hade tjejsnack, körde singstar och hade det allmänt trevligt. Stämningshöjaren var ju när tomten kom och dansade för oss, rossa det var klockrent! Sen hem och sova 6 timmar och sen upp igen och fara till obs där jag hade det roliga jobbet att sälja bingolotter för laget, sjukt tråkigt men jag sålde i alla fall 80 stycken + andra lotter. Sen hem och sen iväg till mormor och morfar. Nu har jag sätt Keith, så sjukt fin film, ja jag grät, som vanligt men jag kan inte hålla emot.

Imorgon blir det en sväng på stan med Jonsson och sedan träning.

Stort + för helgen är att det har snöat en massa också :) Och det gör det fortfarande :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vi måste ses när jag kommer hem!

(och jag vill ha lite läsare till min "hemliga" blogg)

2008-12-27 @ 13:58:30
URL: http://mylifestyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0