Söderhamn fram och tillbaka på en dag

Ja, imorgonbitti far jag till söderhamn för att hjälpa Rossa att köra hem sin bil. Det blir.. intressant. Tack och sov är jag rätt trött nu så jag kanske kan somna tidigt eftersom jag ska upp strax efter 4, taggat. Nu har jag i alla fall skrivit ut alla biljetter och gjort i ordning en sallad som jag ska ha med mig på resan.

Idag har jag också hunnit med att träffa Jonsson och planerat nyår så nu är menyn satt men eftersom jag försvinner imorgon så måste jag lämna över handligen till henne, stackaren. Men så blir det ibland och hon är min ängel (=
Sen har jag varit med min syster på stan, strömpilen och ersboda för att inhandla det sista och hitta mer saker på rean. Jag vill ha mer pengar för jag hittar så otroligt mycket jag vill ha. Jag hittade blandannat 2 superfina tröjor idag men jag fick inse att jag inte kunde köpa de. Kanske efter jag har fått alla pengar men inte idag.

Nej nu ska jag se greys sen sova
God natt gott folk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0