Halloweenfest och en härlig lördag

Igår var det som sagt Halloweenfest hemma hos e.h och henke. Det blevlite stressigt där ett tag eftersom emelie var sen från stallet och det verkade inte finnas några djävulshorn i denna stad men tillslut så :) Det var en trevligt tillställning men kvällen slutade rätt tidigt för mig för jag var så himla trött så jag var hemma strax efter 1. Jag kan säga att det var jag nog glad för imorse när jag vaknade klockan 9 så var jag pigg och inte ens sliten, grymt skönt!

Idag var jag med mamma och hämtade hem morfar från sjukhuset och sen for jag och handlade år mormor och morfar för mormor är super förkyld och morfar inte heller helt pigg så jag begav mig till maxi för att trängas med alla andra, frågan är ju hur en del folk tänker, äger de utiken och tror att de är ensamma där? Man börjar ju undra. Hur som helst så efter en storhandlig begav jag mig tillbaka till mormor och morfar och lämnade av varorna och de blev så glada, men det är väl rätt självklart att man ställer upp när de är sjuka och inte kan fara och handla och som de har ställt upp i alla mina dagar! Sen behav jag mig hem och såg fotboll och sen skjutsade jag mamma och Nils till Ersforsen och jag for själv till Emelie Jonsson på födelsedagsmiddag, 19 år, grattis ! :) Det är ändå rätt sjukt, vi har känt varandra i 18 år !!! Det känns ju som igår ju, men de första åren minns jag inte men i alla fall har jag många goda minnen från alla våra dagar tillsammans :) Det var en trevlig kväll men jag for hem vid 10 för jag är så trött och jag ska snart lägga mig för jag ska hämta mamma och Nils inatt så jag behöver nog sova ett tag för att klara av det.

Imorgon blir det städning och omgörning av mitt rum för mamma har varit på IKEA och köpt nya saker till mitt rum men det kanske var dags med tanke på att jag har haft samma gardiner sen vi flyttade in så.

Nej nu till sängen,
Pusshej

Kommentarer
Postat av: Emelie

Bra att du hade trevligt :-) Minns inte att du sa hejdå när du for nämligen..

2008-11-02 @ 11:04:20
URL: http://emii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0