Helgens bravader

Helgen har då varit varierad kan man säga, inte riktigt som det brukar. Helgen började med att jag hade planerat att vara hemma på fredagen för att somna tidigt för jag var så urslut och ville gå på stan på lördagen innan matchen. Det slutade hemma hos Rosita och var där lite för länge. Sen på lördagen då jag hade tänkt fara på stan och till Rossa och hjälpa henne blev ju inte riktigt av pga. mammas bil som inte ville starta, fick igång den vid halv 3 men jag vågade inte köra den. Så under dagen blev jag istället bjuden på lunch av pappa och var bara hemma. Sedan tog jag pappas bil och for och hämtade upp Märta och Rossa och for till match på Tomtebo, vi spela mot GUIF och vann med 7-2, kanske ingen kanonmatch men vi vann ändå mot serietvåan så nu drar vi ifrån i toppen och har målskillnad 33-3 så jag kanske inte ska klaga. Sedan blev det dusch där och snabbt hem och be pappa skjutsa oss till Rossa för där väntades det fest hemma hos henne med singstar och hela kittet. Det var trevligt men rösten försvann, som vanligt. Sen så tog jag sista bussen hem och var hemma vid 3 tiden då jag somnade som en stock och vaknade upp vid 10 hur pigg som helst tills huvudvärken kom vid 2, sjukt ont och jag har det fortfarande. Som tur var hann jag komma hem från farmor och farfar innan den kom. Sen blev jag säng liggandes och köpte hem tacos och dom jävlarna tog kortavgift och ville inte ge kvitto när jag sa att de inte fick ta den för jag har VISA, det lär ju anmälas eftersom jag inte är ensam om det! Sedan hem till sängen och för ett tag sen for jag och handlade frukost och hämtade min lilla syster och på ett tag ska jag hämta mamma och Nils som har varit i Stockholm.

Imorgon är det skola och helvetet börjar igen, jul nu tack ! Sedan fick jag veta saker idag/igår som var väldigt oväntade men det förklarar en del och en del är bara bra för de inblandade men det kom lite som en chock för mig men det är bra att veta för nu får jag mer förståelse för rätt så mycket måste jag säga.

God kväll

Kommentarer
Postat av: Anonym

Morr. Sista sttcken? tell me.

2008-11-12 @ 13:06:18
Postat av: Emelie

Sista stycket? Tell me.

2008-11-12 @ 13:06:48
URL: http://emii.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0