Scrubs

I fredags så kom min efterlängtade box hem med posten, Sbrubs säsong 6. Den serien är så underbar så det finns inte! Jag skrattar lika mycket när jag ser den, mest för att jag får känna mig lite smart för en gång skull och känner igen mig lite. Så helgen har jag spenderat mycket tid till scrubs, som jag snart ska fortsätta med =)
I fredags blev det att vara med Emelie Jonsson, det är sjukt att vi har kännt varandra i 18 år, vilka tider vi har haft. Vi såg på idol och scrubs och bakade som i gamla dagar, det var super trevligt, som alltid :)
I lösdags ryckte jag in för att hjälpa j18 som hade match, deras första poäng, haha. Sedan gick jag och Amanda på bio och såg High School Musical 3, haha, det var faktikst bra ! Höjde medelåldern lite men det var det värt. Sen kvällen spenderades med pappa och vi såg Hancock, sämre än förväntat men ändå bra. Sen idag hade jag bestämt mig att ligga i sängen hela dagen men det föll på mållinjen och jag klev upp istället, såg lite scrubs och skjutsade pappa till flyget och sedan for till Holmsund på middag.

Nu ska jag återgå till Scrubs innan jag ska sova,
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0