Taggad till 1000

Imorgon har vi den viktigaste matchen denna säsond, det vill säga ett lag som eventuellt kan ge oss något motstånd ;) Jag är sjukt taggad att krossa de med tanke på deras attityd. Så imorgon 20.00 på Sjöfruhallen kommer startskottet för matchen vi alla längtat och taggat till.

Idag har jag varit ledig från skolan men hann ungefär en 100 del av vad jag hade tänkt. Men det viktigaste fick jag i alla fall gjort och det var att vara med Emelie Jonsson som behövde prata av sig lite, och jag med för den delen. Så snart ska jag sätta mig ner och göra lite NK-frågor till imorgon och eventuellt lite annat. Jag har för övrigt försökt att skrivit projekt planen men jag faller på tidsplanen, hur ska jag ha en aning om vad jag ska göra i februari? Det beror ju helt på hur vårt företag går www.hotkopp.se .

På lördag har vi lagfest, också taggat. Vinner vi inte så lär den suga men med tanke på att vi SKA vinna lär det blir skoj.

Sedan GRATTIS till körkortet Rossa !!! :D :D

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0