Bajs dator

Nu har jag inte skrivit på några dagar för att datorn inte ha velat fungera som den ska. Man kan gå in på ALLA sidor utom apberget och här. Jätte kul ! De är ju typ deä enda sidorna jag är inne på regelbundet.

Helgen har det inte varit något fel på alls, eller ja.
Fredagen började med att jag avslutade min praktik som jag är super nöjd med måste jag säga. Sen for jag hem och skrev rapporten för jag vill inte ha en massa skolarbete hängade över mig nu när det är lo. Städade lite också och sen hämtade jag pappa från flyget. Jag bestämde mig för att spendera kvällen med honom eftersom det var känge sen. Det blev först filmen Camp Rock, söt film förövrigt, och sedan idol. Vad hände egentligen? Loulou var ju knappast sämst, hon låg ju i mitten. Jag måste säga att jag fattar inte hur folk kan tycka att Johan är så jävla bra, han skrek ju bara? Nej, det var verkligen inte bra. Jag har ingen favorit eller så utan jag bedömer de gång för gång, som de ska vara.

Lördagen började med hallvakt på sporthushallen, Jonsson kom dit så det gick ändå helt okej. Sedan gick vi över gatan hem till henne och pratade skit, bakade och såg på time out säsong 2. Jag måste säga att en del saker är så roliga att jag höll på att dö! Kunderna kommer och kunderna går.. HAHA! Emelie fyller för övrigt år på lördag så då blir det fest, trevligt. Några förslag på present? Eftersom vi har kännt varandra hela livet känns det som att man har givit allt redan så det vore kul med något nytt eller speciellt. Undra hur många gånger hon har fått musikböcker eller målarsaker? För många kanske, men jag vet att det uppskattas och slits med hälsan men ändå. På kvällen for vi till John där det var förfest innan Corona, kul att man är 2 år yngre än alla och inte kan följa med ut? Inte precis. Men det var trevligt i alla fall, många historier som jag sent kommer att glömma och jag får väl ladda inför veckan och ta igen det jag missat. Som det ser ut blir det tjejfest på onsdag med hemlig aktivitet, haha. Jag kommer att dö av pinsamhet den kvällen. Sedan lördag hos emelie jonsson och födeledagsfirande.

Idag så har jag varit med emelie och planerat lite smått inför onsdagen och sedan pratat strunt som vanligt, men ni ska bara veta hur bra man känner sig efter. Hon vet nog allt om mig, lite för mycket ibland tror jag. Haha, jag kommer aldrig glömma hennes reaktion över insidentet som jag berättade om på yran. Jag överraskade henne, och mig själv. Fast för mig själv var det väl ingenting jag är stolt över men. Hon dog, jag med. Det brukar komma upp lite då och då och alltid blir det samma slutsats. Anna, det var någonting jag inte trodde om dig. Nej, inte jag heller. Men men, jag kan inte förändra på det som är i historien.

Nu ska jag i alla fall se Sex and the city innan jag somnar för jag har lånat alla säsonger av e.h eftersom hon har alla mina One tree hill, bästa serien jag vet förövrigt.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0