En oförglömlig kväll

Början av denna vecka har varit bra, förutom min fotskada men.
I tisdags jobbade jag, tiden stod verkligen stilla! Fast det är väl inte så konstigt om man gör samma sak hela dagen?
Sen blev det träning.

Igår var det dags, dagen vi alla har väntat på. Först blev det stan med e.h och jag inhandlade en ny klänning och jonsson present. Sedan bar det av hem till e.h och städning och ett besök på konsum. Vid halv fem kom Sofia och lite senare Malin. Senare kom resten, sen kom det vi alla hade väntat på. Det var lite obekväm stämning eftersom det är som något privat och man känner som inte alla. Men det var trevligt. Jag hade förväntat mig att folk skulle stanna halva natten men tydligen inte. Men vi krigare stannade och pratade ett tag men sen for även vi hem. Lite oväntat men. Jag måste även säga att en del personer fick man veta saker om man absolut inte trodde, men man vet ju inte allt.

Idag har jag varit en sväng på ersboda med min syster, sätt sex and the city och nyss skjutsade jag min kusin m.fl på magnus betnér, jag måste säga att jag är avundsjuk. Sen ska jag hämta det och fara på träning.

Förövrigt hade jag verkligen sett fram emot helgen men allt kraschades så nu känns det inte alls kul.

Nej, åter till sex and the city
Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0