En regning dag

Idag är jag som sagt ledig, grymt skönt. Jag klev upp halv 11 för att säga hejdå åt mamma som for till min kusin Jens i Arjeplog där han går i gymnasiet. Sen så la jag mig i soffan och har kollat på mtv sen dess. Jag har också varit duktig och gjort 10 frågor på hemprovet i rättkunskap men sen tog det stopp.

Snart ska jag skjutsa min lillasyster och sen hämta upp emelie.h för att dra en sväng på stan och hyra film och sedan ska vi göra middag och ha myskväll. Det ska bli grymt skönt att bara ta det lugnt en fredagskväll. Det kan också behövas för imorgon ska jag med andra emelie på inflyttningsfest hos john.

Justja, jag lovade ju att städa idag så det måste jag ju göra nu.
Pushej

Kommentarer
Postat av: Emelie

Puh. Tre filmer är grejen! Bortsett från att man blev lite rastlös..

2008-10-22 @ 09:05:03
URL: http://emii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0