Föll för grupptrycket..

Ja, nu har även jag hamnat i detta bloggträsk. Efter alla tjat tyckte jag att det var lika bra. Inte lika kul var det att komma på namn när man har typ Sveriges vanligaste namn! Sen fattar jag 0,0 av hur allt fungerar så det får jag klura ur de närmasta minuterna.

Sedan ikväll tänkte jag göra mamma glad och faktiskt packa upp mina väskor för en gång skull så det ser snyggt ut på mitt rum denna vecka (i alla fall idag). Sedan hade hon hyrt en film som jag ska se ikväll för ikväll är en pluggfri och träningsfri dag vilket inte har hänt på evigheter. Hela tiden har jag haft något inplanerat så ikväll har jag sagt nej till allt och ska bara vara hemma och ta det lugnt vilket ska bli grymt skön !

Nej, åter till att försöka förstå. Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0