Freedom!

Nu var sista skoldagen gjord till och med vecka 45. Nästa vecka är det praktik då jag ska jobba och vara på en redovisningbyrå någon dag. Känns så skönt att slippa skolan nog för att jag har skol som jag måste gör hemma ändå men jag har ändå lite mer frihet än nu.
Provet var ju flummigaste någonsin och jag verkligen hatar folk som säger att de inte har pluggat någonting och ändå så vet man att de har pluggat MINST en vecka innan och spikar provet, varför inte bara säga sanningen?

Igår skulle jag ju plugga men sen kom ju en liten bebis hit och då går det ju inte att hålla sig ifrån, så jag tillbringade kvällen med henne istället, så söt!

Sen så har vi ju startat ett UF-företag som heter HotKopp. Ni lär ju få veta mer om den sen men det känns ändå rätt ra nu för nu har vi gjort allt grundläggande och kan dra igång på riktigt. Så varegod att köpa av oss, en kanonbra julklapp :)

Snart ska jag iväg på lub och lära mig lite nya saker och prata av mig lite. Jag kan inte fatta att det var 4 år sen vi började med detta. Jag minns första gången vi for dit, jag och emelie h tilllsammans. Fatta vad vi tyckte alla var gammla och vuxna och nu är vi som äldst, nästan. Först var vi ganska många men nu är vi bara tre, förra året 4 men nu har malin flyttat till Skottland. Men vi är en tapper skala :)

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0