Justja, BROLLE !

Jag höll på att glömma. Som ni kanske vet såg jag morfar sjunga med Brolle. SJUKT BRA!!
Jag måste säga att Elin ska vara väldigt lycklig att ha han som pojkvän. Någon skönare grabb lir nog omöjligt att hitta, snacka om att han jöd på sig själv (och andra med ;) ) Helt underbart var det. Sen rösten, ja tack! Helt klart 5 av 5 toasters ! Jag trodde verkligen inte han skulle vara så bra men jomenvisst, han var bäst. Sen hade han med sig sin kompis Markus som också hade en underbar röst och utstrålning. Klövervägen 6 eller hur var det ? Sen för alla som inte vet det så hade ni gått på hotell Winn igår så hade han bjudit in alla dit. Jag for inte dit för jag skulle sova för jag var helt slut. Tänk er 900 pensinärer stå och köa i timmar för att få bra platser men självklart satt jag längst fram och i mitten också. Så det var första parkett för min del :) Sen blev det backstage, haha, så min biljett är signerad tack vare min mormor som också tyckte det var jätte bra.

Nej, nu måste jag verkligen ta tag i kragen min och packa ihop.
Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0