Maskerad premiär

Ikväll ska jag för första gången på maskerad, ska bli fett kul! Det krångliga är ju att komma på vad man ska vara utklädd men nu tror jag att jag har kommit på det så idag ska jag inhandla djävulhorn, någon som vet vart de finns?
Förövrigt så har jag insett att jag måste köpa de där allergitabletterna mor pälsdjur inom en snar framtid för jag kan ju inte vara hemma hos e.h utan att få en allergichock och dagen efter är inte heller så kul, och frågan är ju då också, varför ska alltid djuren komma fram till mig och jag de är ju så söta så då kan jag ju inte låta bli dem, suck. Idag ska jag också hämta e.h på stallet men denna gång ska jag inte gå in utan vänta på parkeringen för annars kommer jag inte må bra ikväll + att vi ska såklart vara hemma hos henne så en till allergichock då!

Så dagens planering

  • Se nytt oth avsnitt
  • Se nytt Gossip girl avsnitt
  • Hämta e.h på stallet
  • Gå på jakt efter djävulshorn
  • Ev. se ännu ett avsnitt av sex and the city
  • MASKERAD

  • Kommentarer
    Postat av: syster

    barnenshus :)

    2008-10-31 @ 12:25:02
    Postat av: Emelie

    Usch. Hinken var min bästa vän inatt.

    2008-11-01 @ 17:20:15
    URL: http://emi.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0