Meningslöst?

Idag hade jag utvecklingssamtal, varför är ju en bra fråga som jag vill ha ett bra svar på. En del elever kanske jag kan förstå att lärarna vill prata med men det hon frågade var, har du ig i något ämne? Ligger nu på ig i någon kurs nu? Har du något ogjort prov eller inlämning? Nej, det har jag inte. - Okej dp vet jag inte vad jag ska säga mer. Sen var det över. Så sjukt ovärt!

Resten av dagen var det tänkt att jag skulle göra lite nytta men nej. Jag var sjukt trött när jag vaknade och låg kvar till 12. Inte vanligt för att vara jag. Sen så ringde emelie och ville gå på stan och självklart hängde jag på. Trevligt var det och sen tog vi en sväng till ö&b. ibland blir man förvånad hur mycker saker och ting skiljer sig i pris.

Dagen träning var helt okej men det kändes verkligen som om mina en var cementpolar. De ville inte samma som jag och reagerade inte. Kite psykiskt påfrestande eller vad! Nej, nya tag på matchen på söndag.

Nu blir det lite läsning av August Strindberg innan jag somnar.
Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0