Bortskämda

Idag spelade vi match i Vännäs, vi vann med 6-3 men jag tror inte att jag är ensam om att det ändå kändes som en förlust. Det är rätt sjukt ändå men vill man kliva upp en division är det faktiskt de kraven man har. Men nu är det bara att kämpa vidare och hoppas att allt går vägen i alla fall. Vi kan ju spela bra mot bra lag också, det visade vi ju i söndags så vi spelade mot div 1 och förlorade bara med 5-3 och vi ledde mestadels av matchen.

I veckan har det varit fullt upp som vanligt, projektfördjupningen klar så nu är det en vecka innan det kommer prov och då i matte C och Svenska. Vi har förövrigt börjat med kemi nu vilket är ämnet jag hatar mest tror jag. Jag kan inte de där jävla beteckningarna och fattar ingenting.

I veckan har jag också jobbat lite för att få mer pengar till London, jag längtar sjukt mycket !

Nu väntar filmmys :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0