Denna allergi

Nu sitter jag här igen med en kliande och rinnande näsa och kliande och röda ögon och ena ögat har fått det värre och översta lagret på ögat sitter löst och har som en bubbla under sig. vad nu det betyder vet jag inte men det är jobbigt när jag ska blinka. Jag måste sluta gosa med emelies katter. men de är så goa och mysiga även om de inte slår bullen, har är goast. sedan kanske jag måste tänka över hur mycket jag är där egentligen för de senaste 4 dagarna har jag varit där 3. men det är ju så trevligt och man behöver inte anpassa sig och kan röra sig fritt som man vill, det gillar jag. Nu äntligen känns det som om min förkylning håller på att släppa också som jag har haft i 2 veckor, det är på tiden tycker jag.

Jag har varit så otroligt virksugen så imorgon ska jag på stan och köpa mig garn och sätta igång. jag måste bara tima emelie också för jag glömde min telefon där som är helt tom på batteri så gott folk, det var varför jag slutade svara på era sms. hoppas ingen vill något vilktigt bara. så imorgon eftermiddag drar min virkning igång och än vet jag inte riktigt var det blir men det lutar mot en ny scal eftersom min fina fina scal blev stulen nu på lovet, jag saknar den. men vi får se vad jag hittar på denna gång.

sen har jag läst en apbra bok också, kommer ni ihåg böckera: gömda, asyl och mias hemlighet? Det är i alla fall dottern, Emma, som har skrivit en bok och hennes upplevelser och livet i USA. Lite kort och lite för hastigt slut men den var bra. Sen ikväll såg jag och emelie the love guru som var klockren, jag skattade, "det ser ut som en penis, bara mindre" haha, se den! sen såg vi en kärleksfilm som heter Brudens bäste man som var gullig. Jag måste se de 2 sista avsnitten av greys s4 också som jag har kvar. Sedan är mina boxar sen i jul slut tyvärr men snart hoppas jag att oth och gossipgirl drar igång igen så jag kan se det :)

Nej nu ska jag lägga mig i sängen och läsa skvaller.
God natt

Kommentarer
Postat av: Emelie

Bullen ÄR goast! åh. min bull..

2009-01-11 @ 16:13:28
URL: http://mylifestyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0