London ! =)

Åh, jag önskade mig en Londonresa i julklapp och inte helt oväntat blev jag utan. MEN, idag kom pappa hem och sa att vi ska fara till London över påskdagarna! Helt lovley! Nu fattas bara stor skovan så jag kan köpa något med tanke på att jag och Holmberg ska fara till Borgafjäll (där bor mitt hjärta) någongång här framöver. Men ska man ha det bra några dagar för man kämpa resten för jag kommer typ inte kunna göra någonting tills jag fyller år. Då ska jag och Holmberg ha fetfesten hade vi tänkt eftersom förra var ju som att man ville gå ut och så men inte i år. Nej, nu börjas min vinter att ha sina små ljusa glimtar här och där. Men ingenting och så menar jag ingenting kommer göra denna vinter så bra som förra, det var den bästa tiden i mitt liv. Jag spenderade mer tid i Borgafjäll än här. Det var helt underbart, underbara personer som man lärde känna, underbart att få åka i backen när man ville och ja, allt var underbart! Det var verkligen som om jag levde i 2 olika världar, en här med skola och innebandy och en där, där jag levde på molnen. Helt underbart är vad det var! Jag kommer nog aldrig mer att få kunna känna den lyckan i mitt liv men minnerna finns kvar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0