När tålamodet tar slut

Jag blir bara så sjukt less på en del som ljuger och ljuger. Man har från en början samma mål och vision men sen slutar de och bry sig och gör ingenting utom att förstöra. Sen säger man åt de vad de kan göra men de gör det ändå inte och man blir less på att behöva tjata så man slutar och allt blir bajs. Sen att ljuga och mytta ihop en massa på den är verkligen pricken över i:t för mig. Tala åtminstonde sanningen men det är någonting du inte kan. Det har gått så långt att man inte tror på något du säger, jag är så sjukt less och det är jag inte ensam om heller!

så, då var min lesshet ute.

denna vecka har varit fullspäckade med skola, träningar och jobb. det betyder att jag inte har haft en sekund över på hela veckan och var helt slut. så jag tillbringade hela kvällen med att läsa och se let´s dance. Jag vet att det låter som en jätte tråkig fredagskväll men det var precis vad jag behövde. Jag blev förövrigt helt besatt av den, sjukt bra, så jag läste ut den inatt. jag kunde helt enkelt inte sluta. så läs den, den är så bra. nu längtar jag bara till att få ta över 2an =)

sedan alla mina lyckönskningar till mamma, jag hoppas att allt går bra

nu ska jag se oth, gossipgirl och greys som jag har missat under veckan eftersom jag inte har hunnit med att se dem.
Tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0