Vart tog all ork och inspiration vägen?

Jag känner mig verkligen helt slut just nu. Jag orkar inte vara trevlig, engagerad eller någonting. Allt känns bara onödigt helt ärligt. Jag skulle behöva resa bort till ljuset ett tag och sen komma tillbaka med ny energi. Jag drömmer bara konstigt och en massa m, ardrömmar också vilket jag inte brukar. Jag fattar inte, visst jag har varit lite småless och så men nu är det verkligen bara stopp. Som exempel med matten, jag brukar inte ha problem med den alls men nu går det inte ens det. Jag gör ett tal sen bara blää, och det tar stopp. Tänk bara om allt var så lätt som att läsa en bok, jag läste 2a boken "När jag hör din röst" i söndags och den var som sorglig men trean ska vara ett lyckopiller så nu vill jag bara att det ska vara min tur på den =) Någon ljusglimt i mitt dyrter just nu. Jag måste ta tag i det nu, folk måste ju tro att jag är psykisktstörd eller något just nu. Kan vi inte vara hoppa fram tills ja, 7-8 april kanske så jag kan fara till London och bara komma hem sen och vara på topp.

Sen har jag kommit fram till att jag måste verkligen lägg in mer bilder här, 2 stycken är ju ingenting. En gång är ingen gång, 1 = 0 brukar det ju hela. Det ordspåket gillar jag i en annan sitution, on du fattar emelie ;)

Nej, nu ska jag se nya gossip (har redan sätt oth tidigare och det var super =) ).
bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0