What to do?

Åh, jag blir tokig. Jag bor i en liten skrubb och har nu blivit erbjuden en 2:a (eller 3:a om jag hittar någon att bo med), den kostar dock 1000 kr med i månaden och det är det som är det jobbiga. Den är jättefin och stor, skulle vara som ett riktigt hem. Den skulle också vara helt perfekt när folk kommer och hälsar på. Ett annat problem är ju alla möbler och kökssaker som jag måste först frakta hit sen hem igen i maj. JAG BLIR TOKIG!!

Igår så var jag hos Sofia och Sandra som bor i lägenheten nu, var rätt skönt att bara umgås och inte göra mycket men ändå ha sällskap. Imorgon blir det lite fest om allt går som planerat vill säga. Idag har jag bakat massa gobullar på jobbet och imorgon blir det att baka fler.

Inlåst, den bästa serien från Sverige är nu slut och jag hade velat se mer!

Nu ska jag ladda in bilder i datorn, jag har bara ett USB-uttag på denna dator så jag kan inte ha internet och kamerasladden í samtidigt. Så, en bild som jag lovade att lägga in igår kommer snart om internet bara vill fungera som det ska, har inte fungerat på hela dagen.

Smell you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0