Dags för nystart

Det var inte precis igår jag skrev men jag hade ju lovat att jag skulle börja igen innan jag far så att alla kan läsa här och hålla koll på vad som händer och sker när jag inte längre befinner mig på säker mark. Så, nu är denna igång igen, hoppas bara jag kommer ihåg att uppdatera, hehe.

Hur som helst är det fullt upp dygnet rutn just nu för jag har som skjutit upp allt till sista sekund eftersom det fortfarande känns som evigheter kvar tills jag lämnar Umeå. Nu inser jag att det bara är få dagar och jag har allt kvar.

Imorgon blir det nog att ta fram symaskinen och sedan en tripp till förrådet och leta fram de saker jag glömt ta ut innan jag ställt in alla lådor där. Sedan kanske det blir en lill-lördag också och hälsa på Sara.V på Pipes där hon gör sin praktik, om allt går enligt planerna vill säga.

Just nu känns det lite jobbigt att fara och hade nog velat ha någon vecka till kvar här i Umeå men som tur var så har jag ju sara som ska lära mig allt hon kan så hon kommer bli så spyless på mig så hon inte ens kan förslå det, hehe.

Nu får det vara nog för idag, tycker jag har varit nog duktig. Vill bara sova men ska ju hämta sara när hon slutar idag så det är ju bara att fetglömma för tillfället.

Good bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0