Första dagarna i fjällivet

Nu har jag försökt att uppdatera här men internet är inte det bästa så det hakar upp sig är jag försöker lägga upp något.

Jag har i alla fall jobbat två dagar och trivs väldigt bra så jag hoppas att det fortsätter så, vilket jag också tror. Har redan lärt mig mycket så man kan ju undra vart detta ska sluta :P Nämen seriöst är jag väldigt nöjd så här långt. Idag bakade jag chokladdrömmar och började bakada snoddas som jag ska göra klart imorgon.

Väl hemma så somnade jag som vanligt till en liten stund men det gör som inget när man inte börjar innan 11 och imorgon börjar jag 13 så då har jag ännu mer tid. Jag älskar verkligen att man hinner vakna av sig själv på morgonen och bebehöver inte stressa heller. Jag hinner till och med gå ut och gå på morgonen utan att ens behöva stressa sen för att hinna i tid till jobbet, helt underbart!
Jag bakade även en kladdkaka här hemma men har inte provsmakat den än, det får bli imorgon för jag är inge sugen på det.

Stugan jag bor i är jätte fin och mysig. Kanske inte så stor men jag behöver som inte så mycket med. Jag trivs som fisken i vattnet :)

Sen så märker man hur ens krav sjunker drastiskt när man är här. Det finns ju inte så mycket att göra så man blir typ glad när det är postkodmiljonären på tv, hehe. Sen har jag bara 1, 2, 4 och 6an på tv och ingen tvdosa så jag kan inte koppla in playstationet och se på film heller. Men det löser jag någon annan dag.

Nu ska jag se om jag kan hitta några goda recept som jag kanske kan baka på jobbet så att vi har något fikabrö att bju på.

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0