Imorgon är dagen med stort D

Imorgon är det som det verkligen händer, jag flyttar från Umeå till Borgafjäll. Jag kan väl säga att jag inte riktigt har insett detta själv men det börjar komma krypandes så det lär väl brista imorgon på självaste högskoleprovet, great! Nämen helt ärligt känns det väl lite jobbigt samtidigt som det känns jävligt kul. Kommer som vara svårt att bara lämna allt och alla, speciellt nu men jag kommer ju på en liten visit vid jul i alla fall. Jag hoppas och tror i alla fall att jag kommer att ha det superduper. Blir det i samma klass som febuari-maj 2008 så har jag då ingenting att vara orolig för!

Nej nu måste jag packa (jag vet jag har GRYM planering), sen så kan jag ju behöva sova med tanke på att jag har varit uppe sen 04,45 inatt och ska skriva ett låååångt högskoleprov imorgon och sedan blir det körning dirket upp till Borgafjäll efter det.
 
Sov gött!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Och jag som bara gick in på din blogg för att pika dig om att du borde börja blogga mer aktivt ;)



Men vad kul - keep up skrivandet! Man måste ju ha något sätt att hålla koll på dig.. :-)

2009-10-25 @ 15:02:16
URL: http://emii.blogg.se/
Postat av: Emelie

Uuuuuuuppdatera!! :-)

2009-10-27 @ 08:07:44
URL: http://emii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0