Solsken

Solsken i två dagar nu så nu väntas bara att det ska snö så att backarna kan öppna och så att man kan köra skoter (läs: åka skoter) för att allt ska bli perfekt. Då kommer också fler upp så att det blir lite mer fast på jobbet och så att det ginns mer att göra på sin lediga tid, dock minskar den då men.

Idag har jag varit ledig och bara tagit det lugnt. Ikväll står städning på schemat, superduper kul, eller? Tur att jag bor litet och inte har skräpat ner så mycket. Om ett tag så ska jag kila till Ica också. Kanske blir att lyxa till det från fil/gröt till varje middag till att äta ute. Det återstår att se.

Jag trivs i alla fall väldigt bra på jobbet. Trevliga arbetskamrater och jag har lärt mig några rutiner redan. Ikväll blir det också att tragla lite drinkar inför helgen. Lär bli intressant. Tur att jag har Sara som kan lära mig, stackaren kommer att få ett psykbryt på mig innan jag far hem.

Dags att göra lite nytta!

Ha en trevlig kväll =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0