20100803

Nu är jag Lulebo om två veckor. Det känns helt sjukt och overkligt för tiden går så snabbt. Känns kul men samtidigt tungt att flytta till en stad där man inte känner någon. Sedan så blev det precis som jag sa att det skulle hända och det är att jag har blivit förälskad. Det gör det inte mindre jobbigt att flytta om man säger så för han jobbar och bor i Umeå. Jag vill inte ens tänka på hur jobbigt det kommer vara! Sedan vännerna man har umgåtts med konstant i åratal, hur ska det bli att inte göra det länge? Visst man kommer ju att hitta nya men inga kommer någonsin känna en lika bra som de man har haft i flera år, sådana man inte behöver säga hur man mår eller tänker för det märker det ändå.

Den senaste tiden har det varit väldigt fullt upp, har hunnit varit en sväng till pappa i söder och sätt deras nya hur och storshoppat, har umgåtts med Markus i massor och även hunnit vara på bröllop i stugan vilket var väldigt vackert och trevligt och såklart har jag jobbat. Måste säga att livet leker även om jag vet att det snart tar slut så njuter jag så mycket jag kan nu.

Denna vecka är det jobb, jobb, jobb och Markus som gäller. Har även sagt hej då till Rossa som far till Stockholm och sedan Mallorca idag för att hon inte hinner hem innan jag lämnar Umeå. Har även fått ett önskemål på att ha en avskedsfest så jag får se vad jag kan göra åt saken ;)
Sedan hopppas jag på att det bilr Luleå i helgen men Markus men det ser lite mörkt ut just nu men det skulle vara guld värt och så skönt att flytta upp lite möbler och inte göra allt i panik sen.

Vill ha mycket kunder på dagarna nu så de går fort sen att övriga tiden står stilla så jag får mer tid för jag har börjat få panik nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0