4 dagar

Idag jobbar jag min sista arbetsdag :D Nu väntar ett sommarlov på hela 7 dagar!
Så ikväll ska det firas men ändå sörja(?) att jag flyttar med emelie holmberg m.fl. Så nu blir det utgång för första gången sen i maj, vad hände med sommaren? Visst några hemmafester men ändå, helt sjukt. Med det tar vi igen ikväll ;)

Åh, jag är så lycklig och vill inte att det ska ta slut!

4 dagar kvar tills jag flyttar och jag har ÅNGEST! Jag vill flytta och vidga mina vyer men det är så jobbigt att lämna allt och alla, eller ja vissa. Jag har kommit fram till att jag och Emelie Holmberg inte ha varit ifrån varandra mer än 3 veckor på 6 år! Hur i hela friden ska det då? Sen att flytta utan Markus suger hårt!

Nä, jag ska inte tänka på det mer utan bara NJUTA av de dagar som jag har kvar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0