nollep över

nu är nollep (nolleperioden) över, tråkigt men skönt på samma gång. Kan behövas att vara fri från alkoholen efter dessa 10 dagar. Nollningen var sjukt kul, massa med roliga aktiviteter, fester och människor. Allt känns toppen nu och det känns som om jag har hittat min "plats". Jag orkar verkligen inte gå igenom allt som vi har gjort men kan sammanfatta det lek och alkohol typ. Igår var det fika hos mig, jag bjöd på bord och stolar/soffa och annie bakade och grabbsen på förlorare i "med andra ord", ett bra upplägg tyckte jag ;) tills imorse då jag inser att det blir som liiiite disk på 6 pers men det var värt det ändå.

Idag hade jag min första lektion också, känns kul att börja plugga igen även om jag har läst båda de första kurserna, här i luleå läser vi två samtidigt till skillnad från förra terminen. Imorse skulle jag tvätta också men någon har snott min maskin så jag blev utan tvättid och den som snodde den fick en arg lapp! Nu öser regnet ner och jag är dyngblöt men lika glad för det är jag :) Nu önskar jag bara att Markus ska bli frisk så jag får träffa han också men tydligen kan jag inte få allt.. Ser ut att bli en tripp till Annie ikväll istället men jag klagar inte på det :)

Dags för middagslagning för magen börjar kurra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0