dagen jag hade gruvat mig för

Gårdagen hade jag gruvat mig lite för. Jag visste att antingen så kommer allt gå åt helvete eller så kommer det att bli kanon, det fanns som ingen mitt emellan. Allt hade varit så konstigt och jag var, inte nervös men hade lite av en klump i magen för jag ville verkligen att det skulle bli bra. Jag satt in till sista sekund och undrade hur det skulle bli. Men tack gode gud! Det var en helt underbar kväll och jag är över lycklig, allt bara klaffade :D Nu vill jag bara ha mer mer mer! Jag vet inte om jag riktigt kan få det men är mer säker än förut och nu vet jag verkligen var jag vill i alla fall :)

Sen att bo inne i stan är underbart även om det bara är tillfälligt :) 


Kommentarer
Postat av: Emelie

Vilka kryptiska inlägg du har!

2010-07-16 @ 10:06:12
URL: http://emii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0