Suprice!

Har fått väldigt många klagomål att jag inte uppdaterat på evigheter men jag har ofta ingen inspiration eller ork till det. Det är som så mycket roligare att läsa andras. Med nu känner jag att jag kan behöva skriva av mig lite, har sjukt mycket tankar men de flesta är bra :) Känner på mig att detta kommer bli luddig för allt vill man inte skriva här eller inte alls för den delen.

Just nu är det väldigt mycket jobb som gäller men det känns som inte jobbigt heller för jag känner som ett rus i mig. Jag vet inte riktigt vad som har hänt, eller kanske har mina aningar men ja. Mer om det kanske kommer i framtiden ;) Kan bara säga att det blev något jag inte tänkt mig med jag är hur nöjd som helst med utgången så att säga. jag hoppas, hoppas hoppas! :D

Igår så sa Emelie H att jag kan få låna hennes lägenhet när hon är i Turkiet. Hon är så snäll min lilla vän. Dock kommer jag sakna henne när hon är borta som vanligt. Vi är nog väldigt olika med lika på samma gång och har haft en massa tokigheter ihop. Jag önskar bara att jag kunde följa med men jag måste jobba. Har ju lägenhet från 1 juli så jag måste få in lite och inte bara ut. Jag har lovat henne att städa, vattna blommorna och laga köttbullar tills hon kommer hem som tack. Tycker det var en bra deal!

Förövrigt så är jag inte den smartaste personen på denna jord ibland. Jag har haft det svårt att sova i någon vecka och kroppen börjar verkligen ta stryk men jag kan ändå inte somna. Fråga mig inte varför för det vet jag inte själv. Med idag var jag väldigt trött och efter jobbet "råkade" jag somna i 2 timmar. Hur exakt hade jag nu tänkt somna ikväll och ska upp så svinit tidigt till jobbet. Det är bara att hoppas att jag somnar ändå. Jag tror jag ska börja läsa en bok, eller forsätta lösa sudoku som är väldigt bra hjärngympa men mitt tålamod i det avseendet är inte högt.

Så, nu har ni fått lite att läsa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0