Tvivel

Varför ska jag alltid få den dära klumpen i magen och känner att allt inte står till som jag vill att de ska? Så känner jag det idag. Allt verkar vara på topp med sedan kommer det som ett slag i solarplexus och där är jag igen. Idag borde det inte vara en sådan dag men redan när jag vaknade kändes det som om något var fel. Fel i den bemärkelsen att det inte känns som jag vill. Hatar denna känsla och hoppades verkligen inte på den denna gång men tyvärr, här är jag ingen och kan inte få det ut ur min kropp. Sen sätter bara huvuden igång och ältar om och om igen vad som är problemet och vad jag har gjort för fel. Jag önskar verklingen att jag bara inbillar mig denna gång men det känns inte bra. Jag som kände mig på topp och allt var underbart. Fan.

Hur som helst börjar nästa jobb vecka imorgon men tack och lov är det en kort för denna vecka var det 6 dagar och efter nästa vecka är det en till 6 dagars vecka. Hoppas  bara allt löser sig och att det blir en kanon midsommar.

Kanske inte roligaste inlägget men idag är ingen bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0