Up side down

Ena dagen är allt på topp, andra botten. Jag blir tokig av detta! Ena dagen är man allt och allt är super och andra dagen känns det som man har tagit ett steg tillbaka och senare finns man inte överhuvudtaget. Jag blir galen, vad gör jag för fel liksom?

Jag vill att allt ska vara på topp men så är det inte. Hade jag vetat varför det är såhär så hade jag kunnat påverka det men nej. Hoppas jag bara inbillar just nu.

Hur som helst så var midsommar toppen! :D Av olika anledningar men mest en. Jag är förvånad själv och alla andra med men jag var glad, nu vet jag inte längre.

Idag har jag fått nycklarna till min nya lägenhet i Luleå också, spännande men lite jobbigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0