inne i vardagen

Nu är alla aktiviteter helt slut, rätt skönt men ändå lite tråkigt. Har dragit på mig en dryg förkylning som vägrar att ge sig så min röst är inte vacker och jag snorar helt sjukt mycket! Men annars är det bra, skolan har dragit igång på riktigt med en massa plugg och vi har väldigt kul tillsammans.

För att få en liten större koll på vad jag gjort eftersom många klagar så:

Torsdag: skola, roadtripp till Haparanda och Finland(alko) och sedan på kvällen var jag med Markus.
Fredag: skola, förfest hos Annie och utgång i stan
Lördag: stan, förfest Niklas, Norrskensröjet (stripp-sittning) och sedan utgång på STUK (student klubben)
Söndag: städning och söndagsfika hos mig
Måndag: skola och plugg till 5, storhandling, middag hos Annie

Idag hade jag föreläsning på morgonen sedan har jag tvättat och städat och nu ska jag bege mig och hämta tvätten. Sen ska jag plugga och efter det bjuder kommunen på Tacos och när tackar jag nej till det? ;)

Ha det bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0